неделя, 12 август 2012 г.

Не-романтично

Голяма любов беше. От тия вечните. Ама направо скри слънцето! Тя по едно време нещо спря да ме обича. Ама аз си я обичах. Обичам си аз, обичам си и по едно време не се издържа, браат! От толкова любов хванах запек. Запушиха ми се чакрите и третото око, и второто аз, и всичките му полубратя, та чак до дебелото черво. Не е хубаво нещо несподелената любов. Трябваше да се излее нейде. И тръгна.. От смс-и, през фейсбук, блогър, та чаааак до тоалетната чиния! Като се отприщи оная ми ти обич - сълзи, блогърстване и фекалии.
Днес съм добре. Изчисти ми се и душата и отделителната система. Слънцето вече не е скрито, но на мен такова си ми харесва. Мисля в близко бъдеще да избягвам вечната любов и да акам редовно.

Вечно не-твоя
Ива


Блог класация

Няма коментари:

Публикуване на коментар