вторник, 4 септември 2012 г.

Абортирали чернови от един ледников период

 

***

След залез слънце,
така се обичаме..
И с много ром,
и без въпроси.

***

Аутопсия на душата.
Всичките ровите вътре.
Разочароващо.

***

луда е
и обикновено е пияна
ейми уайнхаус
без ужасния грим

***

Присвоявам си думи, които не са мои, за да разкажа история, която не е моя. Но би могла - най-трудното изречение.

Срещнах очите и - полузатворени, сънени, любопитни.Точка.

***

От страх да не остана когато си тръгвам

аз никога не оставам...

и никога не си тръгвам наистина..



 ***

Насрочвам си среща със себе си. По средата на времето ми. В края на началото ни. Ще слушам какво имам да кажа, после ще ти предам най-важното.Ако ме чуеш. Следвам пътя стриктно, но съм безпътна. И все пак не търся навигатор. Но може да се посмеем в движение .. или да поплачем..или просто да си помълчим.




***


свят в миниатюра
заобикаля ме размер с комплекси



***

Позволяваш ли ми да не те обичам? Ще бъде пагубно. Хора като теб се обичат много. С всеки атом, всяка фибра, с погледа и с мислите, от сутрешното кафе до последната чаша вино в малките часове на нощта.





Блог класация

Няма коментари:

Публикуване на коментар